Mistä rakentuu menestyvä yhteistyö?

Paul Arpikari | 23.03.2017

Yritysten välisiä yhteistyösuhteita voi verrata parisuhteeseen. Rakastumisen hetkellä molemmat näyttävät parhaimmat puolensa, mutta kuinka kauan illuusio pysyy yllä? Se, miten suhde jatkuu ensihuuman jälkeen, on oleellisinta.

Lue koko juttu

Mittaatko klikkejä vai teetkö kauppaa?

Elina Rosenlund | 16.03.2017

Liian usein digimainonnassa puhutaan klikeistä ja tuijotetaan CTR:ää miettimättä sen enempää, mitä tai ketä noiden klikkien takana on. Klikit ja Facebook-tykkäykset itsessään eivät luo arvoa kenellekään - parempi 50 kauppaa kuin 5 000 klikkiä.

Lue koko juttu

Mitä löytyy menestyksen takaa?

Paul Arpikari | 01.02.2017

Olimme viime viikon lopulla Torin myyntiorganisaation kanssa Kööpenhaminassa tapaamassa Schibsted Media Groupin kollegoita ympäri maailmaa. Tapahtumassa vaihdettiin ajatuksia, caseja ja tietoa erityisesti myynnistä, asiakastyöskentelystä ja tulevaisuuden digimarkkinoinnista. Tapahtuma huipentui järjestyksessä kymmenenteen Schibsted Sales Awards 2017 -gaalaan, jossa palkittiin parhaimmat myynnin osaajat ja tiimit.

Lue koko juttu