Mistä muodostuu tuloksellinen kumppanuus? 

Anna Salmi | 05.04.2018

Tulokselliset digimainonnan kumppanuudet pohjautuvat pitkälti samoihin asioihin kuin hyvä kumppanuus parisuhteessa: molempien osapuolien kykyyn viestiä taidolla - niin omasta osaamisestaan ja onnistumisista kuin myös epävarmuudesta.

Lue koko juttu

ROMI - markkinoinnin väylä kulmahuoneeseen?

Henna Onkalo | 19.01.2018

Markkinointi jää aina kakkoseksi kun myynti lyö kiistattomat tuloslukunsa pöytään. Markkinoinnin tulokset mielletään hitaiksi ja epävarmoiksi spekuloinneiksi, joiden saavuttamiseksi on käytettävä rahamäärä, joka ei perustu faktoihin eikä se välttämättä korreloidu tuotoksi. Myynnin tulokset ovat suoraviivaisempia ja helpommin omaksuttavia. Markkinointi on pidemmän aikavälin suunnittelua, kampanjointia ja brändin rakentamista, kun myynti taas elää vahvasti hetkessä kassakoneen reaaliaikaista[…]

Lue koko juttu

Laadukkaat digimainonnan kumppanuudet nostavat liiketoiminnan uudelle tasolle

Mika Räihä | 19.12.2017

Kumppanuudet ovat asia, johon liiketoiminnassa törmätään jatkuvasti. Hyvä kumppanuus tuo sekä lisäarvoa että nostatusta liiketoimintaan, jopa synnyttää kokonaan uutta ostamista. Pahimmillaan huonosti valittu kumppani voi kaataa koko liiketoiminnan. Torin uusi trendikatsaus avaa keskustelua kumppanuuksien laadusta ja tuo keskiöön hyvien kumppanuuksien merkityksen tuloksekkaaseen liiketoimintaan.

Lue koko juttu