Automainonta toimii verkossa - miksi autokaupat ovat edelleen kivijalassa?

Jessica Eklöf | 03.08.2017

Autoalalla puhaltavat uudet tuulet. Kaikki tietävät, että isoja muutoksia on luvassa, mutta kukaan ei tunnu oikein tietävän, mitä on tulossa. Joka tapauksessa tavoite on kaikilla sama: halutaan myydä enemmän uusia autoja! Voisiko kauppojen edistämiseksi tehdä vielä enemmän?

Lue koko juttu

Moni verkkokauppa päältä kaunis - entä käytettävyys?

Thomas Djupsjö | 21.06.2017

Oletko joskus törmännyt epäluotettavalta tuntuvaan verkkokauppaan, josta tarvitsemiesi tuotteiden tai palvelujen löytäminen on monimutkaista?

Useimmiten ensimmäinen reaktio tähän on siirtyminen muualle, helppokäyttöisempien ja paremmin omia tarpeitasi vastaavien käyttöliittymien ääreen.

Lue koko juttu

Miten web-analytiikasta löytyy oleellinen?   4 markkinoijan kysymystä analytiikalle

Henri Keskitalo | 16.06.2017

Web-analytiikan käyttöönotto ja peruskäyttö on suhteellisen helppoa. Kaikkihan osaavat Google Analyticsia käyttää… vai osaavatko?

Lue koko juttu

Näin sivutoimipiste ohjaa lisää kävijöitä verkkokauppaan

Verkkokaupan perustaminen vaatii perehtymistä hakukonenäkyvyyden salaisuuksiin, sillä ennen pitkää verkkokaupan perustaja törmää kysymykseen: "Miten saan houkuteltua väkeä ostoksille vaivalla rakennettuun virtuaalimarkettiin?"

Lue koko juttu

Hakukoneoptimointi kuntoon ja hyöty irti verkosta - uusi SEO-opas tarjoaa perusvinkit

Jenni Tuomisto | 15.05.2017

Tiedätkö, miten saat nostettua verkkosivustosi hakutulosten kärkeen? Ja miksi pitäisi? Jos yrityksesi ei löydy Googlesta, sitä ei ole olemassa, sillä suurin osa ostajista aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista.

Lue koko juttu

Mitä mainostajan pitää tietää hybridikuluttamisesta?

Laura Kuusela | 04.01.2017

Hybridikuluttaja etsii vanhaa, uutta, saatua ja tuunattua. Miten hybridikuluttaja sitten oikeastaan ostaa ja mitä hyötyä kuluttajien vertaiskaupasta on mainostajille? 

Lue koko juttu

Mitä hyötyä vertaiskaupasta on mainostajalle?

Thomas Tuominen | 24.10.2016

 

Vertaiskauppa, kirppis, C2C, second hand, kiertotalous... rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta miksi mainostajaa kiinnostaisi, mitä kuluttajat myyvät toisilleen?

 

Lue koko juttu