Vastuullinen brändi näkyy myös vertaiskauppamediassa

Mika Räihä | 15.03.2018

Kuluttajakäyttäytyminen on muuttunut parinkymmenen vuoden ajan rajusti. Vastuullisuudesta ja kestävästä kehityksestä on tullut arkipäivää, ja ne näkyvät jatkuvasti sekä kuluttajien että yritysten valinnoissa ja toiminnassa.

Lue koko juttu

Miljardi on sopivan pyöreä luku

Juha Meronen | 30.11.2017

Vertaiskaupan ja markkinapaikkojen kokoa ja merkitystä yhteiskunnalle on haastavaa hahmottaa. Raportointi ei ole vakiintunutta, Tilastokeskus ei kerää tietoa ja Kaupan Liiton ansiokkaasta tutkimuksesta on jo kaksi vuotta.

Lue koko juttu

Vastuullisuus liiketoiminnan katalysaattorina

Tytti Lönnqvist | 02.11.2017

Yritysvastuullisuuudesta kohistaan paljon. Onko se sanahelinää vai seisooko tämän päivän yritykset oikeasti sanojensa takana? Meille torilaisille vastuullisuus näkyy kiertotalouteen perustuvan palvelumme lisäksi myös monella muullakin tavalla.

Lue koko juttu

Kuka on pomo?

Laura Kuusela | 09.10.2017
Talouselämän toimittaja haastatteli minua taannoin artikkeliin, joka koskee itsensä johtamista ja sitä miten itse olen itseni pomo. Aihe on erityisen mielenkiintoinen ja minulle luonteva. Torin työkulttuurissa itsensä johtaminen on arkipäivää. Pysähdyin kuitenkin miettimään, miten itsensä johtaminen näkyy arjessani ja mitä se oikeasti minulle tarkoittaa. 
Lue koko juttu