Ostoaiedatalla kokonaisvaltaista markkinointia

Susanna Kuokkanen | 19.02.2018

Kun puhutaan datan myymisestä, nousevat monella karvat pystyyn. Mitä ihmettä, miten voidaan myydä kuluttajien tietoja eteenpäin? Ja miksi? Ennen kuin herne on liian syvällä nenässä, on hyvä hetkeksi pysähtyä ja käydä läpi, mitä datan myyminen ja ostaminen oikeasti käytännössä tarkoittaa.

Lue koko juttu

ROMI - markkinoinnin väylä kulmahuoneeseen?

Henna Onkalo | 19.01.2018

Markkinointi jää aina kakkoseksi kun myynti lyö kiistattomat tuloslukunsa pöytään. Markkinoinnin tulokset mielletään hitaiksi ja epävarmoiksi spekuloinneiksi, joiden saavuttamiseksi on käytettävä rahamäärä, joka ei perustu faktoihin eikä se välttämättä korreloidu tuotoksi. Myynnin tulokset ovat suoraviivaisempia ja helpommin omaksuttavia. Markkinointi on pidemmän aikavälin suunnittelua, kampanjointia ja brändin rakentamista, kun myynti taas elää vahvasti hetkessä kassakoneen reaaliaikaista[…]

Lue koko juttu

Laadukkaat digimainonnan kumppanuudet nostavat liiketoiminnan uudelle tasolle

Mika Räihä | 19.12.2017

Kumppanuudet ovat asia, johon liiketoiminnassa törmätään jatkuvasti. Hyvä kumppanuus tuo sekä lisäarvoa että nostatusta liiketoimintaan, jopa synnyttää kokonaan uutta ostamista. Pahimmillaan huonosti valittu kumppani voi kaataa koko liiketoiminnan. Torin uusi trendikatsaus avaa keskustelua kumppanuuksien laadusta ja tuo keskiöön hyvien kumppanuuksien merkityksen tuloksekkaaseen liiketoimintaan.

Lue koko juttu

Vastuullisuus liiketoiminnan katalysaattorina

Tytti Lönnqvist | 02.11.2017

Yritysvastuullisuuudesta kohistaan paljon. Onko se sanahelinää vai seisooko tämän päivän yritykset oikeasti sanojensa takana? Meille torilaisille vastuullisuus näkyy kiertotalouteen perustuvan palvelumme lisäksi myös monella muullakin tavalla.

Lue koko juttu

Ekologisuus kiinnostaa kuluttajaa - ja on valtti mainonnassa

Juha Meronen | 18.10.2017

LOHAS-kuluttajat (Lifestyles of Health and Sustainability) ovat rantautuneet Suomeen! Tätä on toitotettu kyllästymiseen asti, mutta totta se on: LOHAS-kuluttajat todella ovat rantautuneet Suomeen tällä vuosikymmenellä. 

Lue koko juttu

Mitä mainostajan tulisi tietää suomalaisten loppuvuoden kulutustottumuksista?

Laura Kuusela | 07.09.2017

Moni mainostaja lataa vimmaisia odotuksia vuoden viimeisille kuukausille. Viimeistään joulun toivotaan tuovan mediapanostuksille tuottoa tai jopa pelastavan vuoden myyntiluvut hurjalla loppukirillä.

Lue koko juttu

Tuore Toribarometri kertoo kesän hittihankinnat

Laura Kuusela | 20.06.2017

Kesällä suomalaiset ehtivät lomailun lomassa myös sisustaa, vaihtaa asuntoa ja autoa. Näin voi ainakin päätellä tänään julkistetusta Toribarometristä Q3/2017, joka perustuu Torin osto-, haku- ja selailutrendeihin heinä-syyskuussa 2016. Tulokset pohjaavat siihen, mitä yli 700 000 uniikkia viikkokävijää on hakenut Torin sivuilta.

Lue koko juttu

Tori hyppäsi Pendolinoon ja matkusti Tampereelle - mitä jäi käteen?

Sami Törmä | 17.05.2017

Torin iskuryhmä rantautui maanantaina kahdeksi päiväksi Tammerkosken partaalle tapaamaan Tampereen seudun Tori-käyttäjiä ja yrittäjäasiakkaita. Maanantai-iltana Torni-hotelliin saapui noin 30 pirkanmaalaista Tori-käyttäjää, jotka yhteen ääneen totesivat käyttävänsä Toria vähintään päivittäin.

Lue koko juttu

Mitä jos mainoskampanjan voisi ajastaa sääennustuksen mukaan?

Robert Nykopp | 13.04.2017

Digimaailmassa silloin tällöin unohtuu, että me kaikki elämme kuitenkin lopulta ihan analogisessa todellisuudessa. Hyvä esimerkki tästä on sää.

Lue koko juttu

Uusin Toribarometri läpivalaisee kevätkauden ostoaikeet ja -trendit

Laura Kuusela | 05.04.2017

Mitä alkaa liikkua kuluttajien mielessä, kun kevään korva on nyt jo virallisesti takana? Milloin on polkupyörien, kesärenkaiden, grillien tai avoautojen himo kovimmillaan?

Lue koko juttu