Digimainonnan manifesti on ilmestynyt

Paul Arpikari | 27.10.2016


Jo jonkin aikaa oman median ja sisältömarkkinoinnin tärkeyttä toitottava yleinen keskustelu on kyseenalaistanut mainonnan tarpeellisuuden ja tulokset. On totta, että digimainonta hukkuu helposti yleiseen sisältöhälinään siinä missä muutkin viestit. Sisältöä puskee joka tuutista ja yleisön tavoittaa se, joka huutaa kovimpaan tai pisimpään. Vai sittenkin se, joka erottuu joukosta?

Paremman digimainonnan puolesta

On helpompaa mollata ja leimata turhaksi kuin etsiä keinoja tehdä digimainontaa, joka oikeasti auttaa kuluttajia ja tarjoaa ratkaisuja.

Digimainonnan on mahdollista erottua relevanteilla viesteillä oikeissa medioissa. Parhaimmillaan digimainonta palvelee ostoaikeissa olevia kuluttajia silloin, kun se osuu oikeaan aikaan. 

Jotta digimainonnan yleinen arvostus saadaan ylös ja mollaaminen alas, on tärkeää keskustella keinoista tehdä siitä entistä parempaa.

Siksi olemme luoneet Digimainonnan manifestin, jonka tarkoituksena on herätellä mediaa ja mainostajia osallistumaan digimainonnan arvostuksen parantamiseen. Alla oleva manifesti ottaa kantaa kuuteen yleisimpään digimainontaan liittyvään myyttiin.

Oletko samaa mieltä? Ovatko väittämät yleisiä uskomuksia vai todellisuutta? Kommentoi alla tai somessa #digimanifesti. Mitä muita keinoja on tehdä tuloksellisempaa digimainontaa?

Innosta muita ottamaan kantaa ja laita manifesti kiertämään!

 
Haluatko tietää lisää siitä, miten tehdä tuloksellisempaa digimainontaa, joka aidosti auttaa ostajaa verkossa? Tätä aihetta käsittelemme lisää blogissamme. 
 
Tilaa uusimmat blogikirjoitukset!
Paul Arpikari

Kirjoittaja Paul Arpikari

Paul on media-alan moniosaaja, Torin suoramyynnin vetäjä sekä hyvän digimainonnan sanansaattaja. Vapaa-aika kuluu perheen, jalkapallon ja Suomen parhaiden ribsien valmistuksen parissa.